niedziela, 30 marca 2014

Niespodziewankaaa!

Hej hej hej! Przykro mi, że tylko jedna osoba odważyła się wziąć udział w quizie, ale cóż. Pataxxon, przypomnij mi swojego TT, to do Ciebie napiszę ;)
A co do niespodziewanki to jest ona taka, że mam dla was świeżuteńki jak chlebek z reklamy Smakowity, trailer nowego bloga! I samego bloga, ha! Nie będę bawić się w żadne prologi, po prostu w przyszłym tygodniu pojawi się pierwszy rozdział, a póki co, rozkoszujcie się tym krótkim filmikiem, tu albo na:

whiteisdark.blogspot.com

Popracuję jeszcze trochę nad wyglądem, ale mam nadzieję, że jest w miarę ok. Poszłam teraz w tematykę Alice In Wonderland ;)

A oto trailer! ;D Smacznego!



2 komentarze:

  1. A więc mój tt to po prosu @Pataxxon ... Wiem, ta moja pomysłowość! Naprawdę jedyna wzięłam udział? Czekam na następny rozdział tańczy na środku pokoju jakiś taniec, którego nie można nazwać tańcem i krzyczy 'juuuuuupi'*
    Życzę weny ;) i Zabieram się za oglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Co to za piosenka???

    OdpowiedzUsuń