poniedziałek, 23 grudnia 2013

Merry Christmas!

Hi kochani!
Z okazji świąt Bożego Narodzenia, chciałabym życzyć wam:
  • dużo fajnych prezentów
  • spełnienia marzeń i postanowień w nowym roku
  • średniej w szkole 6.9
  • duużo miłości pod każdą postacią
  • jak najmniej tych 'złych dni'
  • dużo śmiechu, bo śmiech to zdrowie
  • cierpliwości do mnie w dodawaniu nowych rozdziałów
  • słonia na złotym łańcuchu
  • kolekcji sztucznych gówien (nic)
  • abyście nie żyli pod presją, ale byli wolni
  • szalonych nocy, których nigdy nie zapomnicie
  • biletów na wasze wymarzone koncerty
  • ballady pod balkonem/oknem
  • pizzy na śniadanie, obiad i kolację
  • zdjęcia z żyrafą, bo żyrafy są słodkie
  • dużo chorych nauczycieli
  • udanego sylwestra
  • wprowadzenia łóżek do szkół
Bardzo was kocham rlly. Wiem, że napisałam to chaotycznie, ale ledwo co "stoję na nogach" o tej godzinie, bo wcześnie wstałam. I ten... Kocham was. 
(Próbuje wymigać się od tłumaczenia, dlaczego nie dodaje rozdziału.) Powiem wam, że starałam się coś napisać, ale stwierdziłam, że wolę dokończyć po świętach, ale zrobić to lepiej, niż zrobić byle co. Wyjeżdżam 23 i wracam 26 i może wtedy dodam wieczorem ;) Wgl jeśli mogę coś wtrącić to następny rozdział i kolejny będą bardzo fajne ;p Ah, i niedługo koniec, biczys.
Sooo wesołych świąt, reniferki!
Love ya xxx

2 komentarze:

  1. Wesołych świąt kochana! ♥
    Ja życzę Ci:
    Żebyś wciąż pisała tak cudowne rozdziały jak do tej pory,
    Żeby spełniły się Twoje wszystkie marzenia bez wyjątku,
    Żeby kolejny rok był dla Ciebie tym szczęśliwym,
    Spotkania i poznania 1D,
    Więcej niesamowitych chwil
    I najważniejsze - dużo miłości i ciepła.
    Jeszcze raz: Wesołych świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń