piątek, 9 sierpnia 2013

Przepraszam

Bardzo was przepraszam za tą niezapowiedzianą przerwę. Kiedy wróciłam z Londynu w domu czekala juz na mnie kuzynka. Cały czas poświęcałam jej oraz przyjaciółce, która przeprowadziła się do Szwecji :c. Miałyśmy tydzień. Oczywiście zaliczyłyśmy Eska Music Awards gdyż mieszkam pod Szczecinem. Teraz siedzę u kuzynki, gdzie ciągle są jakieś melanże i już nie wyrabiam, a jutro z samego rana jadę na tydzień na łódkę na Mazury. Potem wracam do kuzynki i czekam u niej aż mama po mnie przyjedzie, a nie wiem kiedy to nastąpi... Także ten. Mam 696969 pomysłów, ale brak możliwości by je wam jakoś przekazać. Mam nadzieje że wasze wakacje są równie udane ;). Jeszcze raz przepraszam, pozdrawiam, po 20 sierpnia powinnam wrócić.

Love ya ♥

3 komentarze:

  1. Wybaczam :)
    Ale jak wrócisz to napisz długi rozdział :) Tak w ramach przeprosin :)
    - Pozdrawiam, Żelkowa :*

    OdpowiedzUsuń