środa, 21 listopada 2012

Liebster Awards


Heloł. A więc wchodzę na bloggera i pacze, że mam 3 nominacje ;D Dzięki. Nie ogarnęłam o co chodzi za bardzo, ale wiem, że trzeba odpowiedzieć na 11 pyt. Potem się nominuje 11 osób (trzeba je poinformować) i również zadaje im pytania.

Pytania od  Magdy:

1. Jak poznałaś 1D ?
Moja koleżanka była ich fanką, ja za nimi nie przepadałam,. ale nie wyzywałam ich od gejów jak inne nasze kumpele. W końcu ona założyła bloga, w którym ja występowałam. Zaciekawiło mnie to, zaczęłam go czytać, weszłam na 1DPL na fb i przede wszystkim obejrzałam Video Diaries ;)

2. Co podoba Ci się w każdym chłopcu z osobna ?
Harry-Loooki *-* I zielone oczy... A z charakteru to najbardziej to jak kocha życie.
Niall-Nialler to słoneczko. Ciągle się śmieje, jest radosny, mnóóóóstwo je... ;) Ja też się tak ciągle śmieje pod nosem i jestem żądna żarcia ;D
Liam-Rozwala mnie to jak on mówi. Tak słodziutko... Pamiętam jak kiedyś usłyszałam jak powiedział 'Tomlinson' to *le dead* ;p I kocham jego nastawienie do fanów. 
Louis-Charakter. Nie znam go, ale widzę po wywiadach, filmikach na yt itp. Jest moim ulubieńcem od kiedy obejrzałam Video Diaries, ponieważ był tam zabawny i wgl. ;D A do tego kiedy się uśmiechnie-umieram. Warto też dodać, że jak słyszę jego głos to mam takie coś w brzuchu jakbym była w ciąży ;o
Zayn-Podnieca mnie jego głos w Change my mind i I gotta feeling (jego ulub. piosenka) ;p 

3. Podobają Ci się chłopcy chodzący w rurkach ?
Chłopcy, w sensie nie 1D tylko ogólnie? Nie zastanawiałam się nad tym. Na pewno fajniej by to wyglądało niż jakieś obrzygane dresy xd

4. Jakie masz hobby ?
Gram na gitarze, robię biżu, kocham zakupy, lubię grać w kosza, czytać książki, blogguje oczywiście ;D 

5. Mieszkasz w domu, czy w bloku ?
Tu cię zaskoczę! Mieszkam nad sklepem. A w tym sklepie jest też kantor nad którym mam łazienkę i kiedyś przyszła jakaś szmula z mokrymi włosami, że ją zalałam xd

6. Masz konto na twitterze ?
Yes, of course! @Mrrs_Cherry

7. Kto oprócz 1D jest twoim idolem ?
Lubię słuchać Coldplaya, Maroon 5, Justin ma niektóre fajne piosenki, Nicki Minaj, Rihanna, Little Mix mi się niektóre podobają... 

8. Masz grzywkę ?
Nope x

9. Jaki masz kolor oczu ?
Brązowe? Bardziej chyba brązowe niż piwne ;)

10. Czy jesteś administratorką na jakimś fanpage'u na fb związanym z chłopcami ?
Tssaa... Strona z imaginami, kompletny niewypał ;/

11. Wolisz brunetów czy blondynów ?
Kurna, to pytanie na maksa ciężkie... ;p Zależy też jaki blondyn, bo większość ma taki dziwny kolor i już od tego wole brunetów, ale jak jest jakiś jasny blondyn...


Pytania od Twinkleineye:

1.Gdzie jest Twoje ulubione miejsce na świecie?
Kielce ;D

2.Ulubiona pora roku?
Nie wiem, ale chyba lato ;)

3.Co robisz w smutny jesienny deszczowy wieczór?
Piszę rozdział na bloga lub uczę się, chyba, że jest to np. piątek to wtedy zbieram przyjaciółki i oglądamy film. ^^

4.Jaka piosenka najlepiej cię uspokaja?
Uznacie to za głupie? Wiosna z 4 pór roku Vivaldiego haha ;)

5.Ulubiona książka?
Piosenki dla Pauli. Polecaaam! ;3

6.Numer jakiej osoby najczęsciej pojawia się w twoich wiadomościach sms?
Chyba Amandy, albo Pauli. (przyjaciółki)

7.Twój ulubiony członek 1D?
Nie to żebym kogoś faworyzowała... LOUIS!

8.Gdzie widzisz siebie za 10 lat ?
Na studiach. Albo w Londynie, albo w Wawie... ;)

9.Co najbardziej cenisz w innch ludzich?
To jak ktoś mnie słucha, stara się być miły i posiada takie coś zwane empatią ;p

10.Twój ulubiony nauczyciel w szkole?
Chyba mój wychowawca. Ogólnie jest okropny i mówi, że stara się być najgorszym nauczycielem, ale dla mnie jest kompletnie spoko i mnie śmieszy ;p


Pytania od Emily Mily:

1. Ulubiona piosenka?
Little Things-One Direction ta piosenka zmieniła moją psychikę ;o *le dead*

2. Jakie macie zainteresowania?
Gra na gitarze, robienie biżu i zakupów, czyta

3. Dlaczego postanowiłyście pisać?
Moja koleżanka zaczęła pisać bloga, ja też. Tyle, że ona o 1D, a ja o mnie i moich przyjaciołach. Kiedy zostałam Directionerką, założyłam drugiego. Pokochałam to, bo w jakiś sposób zbliżało mnie do chłopców ;D

4. Ile masz lat?
Młoda ze mnie dupaa ;3 (gimbaza)

5. Ulubione jedzenie?
Czeko-czeko-czekoladaa! Mogłabym jeść tonami *-*

6. Kim chcesz być w przyszłości?
Hm. Dietetykiem? Chyba spoko zawód. Albo adwokatem, 'bo lubie bronić ludzi'. haha

7. Gdzie chciałabyś mieszkać?
London *-*

8. Jaki masz charakter?
Jestem miła. Zbyt miła. Nie umiem komuś zwrócić uwagi, upomnieć się o oddanie czegoś. Zwykle moja przyjaciółka to zauważa i załatwia to za mnie. ;) (kocham cię, bejb)

9. Twój idol?
Oprócz 1D to Maroon 5, Michael Jackson, Coldplay...

10. Ulubiony kolor?
Kolorowy ;p Nie mam, lubię wszystkie ;)

11. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
Chodzi o najbardziej szaloną czy jakiś przypał? Pamiętam np, że w sylwka zaczęłam się lizać z lodówką kiedy nikt nie patrzył, ale w końcu znajomi zauważyli i do dziś mają z tego beke xd 

EDIT pytania od Mryyy:


1.Dlaczego blog akurat i 1D ??
Jestem Directionerką i pisanie bloga trochę mnie do nich zbliża… c;

2. Twój faworyt z 1d.
Loui. Chyba każdy zadaje to pytanie xd

3. Za co kochasz tych debili?? <3
Za ich charaktery. Piosenki takie jak Littre Things. Za to, że mnie kochają jako fankę… ;)

4. Czym jest dla ciebie muzyka?
Nie słucham jej na okrągło jak niektórzy, ale jest dla mnie ważna. Niektóre piosenki zmieniają moją psychikę, spojrzenie na świat. Niektóre poprawiają mi humor, nadają nastrój… Cały świat się wokół niej kręci. PS ciekawe pytanie ;)
5. masz jedno życzenie. Co to będzie?
Na pewno coś z 1D. Dajmy na to poślubienie ;p

6. Piosenka na smutny dzień?
Over again, Littre things, Clocks-Coldplay, lub też wesołe np. WMYB lub LWWY ;)

7. Skąd bierzesz inspirację do bloga?
Z życia. Ja i moi znajomi mamy różne odpały i je zapisuję. Niektóre sceny miłości jak patrzę na siostrę i ‘szwagra’… ;3

8. Jak się czujesz w towarzystwie?
Nienawidzę samotności, więc świetnie. Jak kogoś nie znam lub ledwo znam jestem nieśmiała, ale przed znajomymi jest inaczej ;)

9. Co kochasz najbardziej?
Huh, trudne… ;p Bliskich, muzykę, idoli. A i zakupy oczywiście c;

10. Jaki sport uprawiasz?
Jestem dobra w kosza i lubię pływać ;)

11. Idealny dzień to…
Rano wstaje, idę z przyjaciółmi na zakupy, potem coś jemy, idziemy do jakiegoś parku rozrywki, następnie na udaną dyskotekę lub koncert ;) (taki dzień niestety nie miał jeszcze miejsca, ale byłby idealny c;)

Pytania od Daiannah:

1.Którego z chłopców najbardziej lubisz?
Loui ;3

2. Masz jakieś plany na przyszłość?
Studia. I wcześniej liceum z profilem takim, że przedmioty są po ang. ;)

3. Co myślisz o twoim stanie psychicznym?
Na obecną chwile czy, że co? xd Miałam dobry humor, ale mama mi zrąbała i teraz mam zły, ale mi się powoli poprawia. Mam jeszcze w domu czekoladę i lody, wytrwam. A tak wgl jestem w takim wieku, że moja psychika cała się zmienia ;p

4. Ulubiony kolor?
Nie mam. Wszystkie są fajne *-*

5. Ulubiona piosenka 1D?
Littre Things.

6. Ulubione imiona (jedno męskie i jedno żeńskie)
Alicja (Alice po ang ;p) i Kuba chyba… nwm

7. Masz jakieś ulubione blogi w sieci?
Głównie czytam angielskie. Tzn przetłumaczone już na polski. Różnie to jest…

8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Chyba dietetykiem, albo adwokatem ;p

9. Masz rodzeństwo?
Siostre (18) oraz brata (1,5)

10. Jak chciałabyś mieć na imię?
Alicja.

11. Opisz twój 'idealny świat'.
Bez stereotypów. Bez wojen. Bez tej całej nienawiści! No i żeby wszyscy ludzie mieli sprawiedliwie niezależnie jakiej są narodowości. Dajmy na to koncerty. 1D byli np. w Niemczech 69 razy, a w Polsce ani razu! Albo rasizm.

EDIT 2

Pytania od Klaudii:

1) Dlaczego piszesz bloga ?
To w jakiś sposób zbliża mnie do chłopców. Po prostu, kocham to!

2) Masz swoją zaufaną przyjaciółkę ?
Nie wiem… Rzadko im się zwierzam, bo jestem typem osoby zamkniętej w sobie, ale one mi ufają, ja właściwie im też =)

3) Jesteś Directionerką ?
Yep ;p

4) Chciałabyś poznać całe 1D ?
Yep ;p

5) Marzysz o wyjeździe za granice ?
To znaczy ten… Bo ja ogólnie patriotką jestem #serious Fajnie by było gdzieś wyjechać, zwiedzić kawałek świata… Nwm jeszcze ;p

6) Jesteś jakoś uzdolniona ?
Tzn… podobno mam niezły słuch, w sensie, że mogę być muzykiem, ale śpiewanie nie za bardzo mi wychodzi, chociaż lubię to robić c;

7) Co byś zrobiła gdybyś zobaczyła, któregoś z chłopców na ulicy ?
Pisk i najprawdopodobniej zemdlenie. Cóż, taka prawda xd

8) Pojechałabyś na ich koncert ?
Co za pytanie ;p Mam sejf, nakleiłam na nim kartkę ‘na marzenia’ i zbieram kase ;3

9) Jesteś w posiadaniu najnowszej płyty „Take me home”? Jeśli tak to jaka jest twoja
ulubiona piosenka, jeśli nie czy masz zamiar ją kupić ?
Kupiłam Yearbooka. Każda jest niesamowita ale Little Things to kosmos *-* Zmieniła moją psychikę ;o

10) Czy twoi rodzice wiedzą o tym, że szalejesz za One Direction ?
No mama wie, ale nie mam tak jak inne Directionerki, że sobie gadamy, coś tam ‘ohoho to twoi zięciowie’. A szkoda ;c Ale moja mama lubi niektóre ich piosenki ;)

11) Od jak dawna piszesz bloga?
Tego to lipca, a pierwszego od kwietnia c;


EDIT 3 Pytania od .:

1) Jak długo jesteś fanką One Direction?
Huh. Pół roku było na początku października więc teraz 8 miesięcy c;

2) Twój ulubiony członek One Direction to...?
LouiLouiLoui ;3

3) Twoim największym marzeniem jest...?
Coś z 1D. Poślubić np. xd

4) Czy masz rodzeństwo?
Siostrę (18l.) i brata (1,5l)

5) Ile masz lat?
Młoda ze mnie dupa. Jestem w wieku gimbazjalnym c;

6) Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
Roksana, Amanda i Paula. Ona ma roztrojenie jaźni... Ciężki przypadek xd

7) Jak ma na imię twój największy wróg?
Nie miewam wrogów, ale ostatnio taka dziewczyna dokucza mi i moim kumpelą. Chyba się nazywa Karolina. A i jeszcze hejterzy są mymi wrogami.

8) Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Panią Styles-Malik-Tomlinson-Payne-Horan *-* Nie wiem jeszcze ;p

9) Jak wygląda twój ideał chłopaka?
Nie mam. Nie wiem czy to blondyn czy brunet, jakie powinien mieć oczy. Po prostu wszystko zależy od charakteru. c;

10) Twoja ulubiona książka to...?
Póki co 'kroplówka z marzeniami'. Jedna z książek kształtujących mój charakter.

11) Jak byś siebie opisała?
Z przyjaciółmi: szalona, zabawna, mam nasrane na bani itp.
Wśród nowo poznanych ludzi: cicha, niewyróżniająca się z tłumu, przychlast haha.
Ogólnie jestem ambitna. Jak np. mam sprawdzian z bioli której nienawidze przez tą pizdę, nauczycielkę uczę się cały dzień, żeby jej pokazać, że to ona jest chu.jem haha.


EDIT 4
Pytania od Stylesowych:

1. Za co najbardziej lubisz chłopaków z One Direction?
Za co? A bo ja wiem xd Na pewno ich podziwiam za głosy. A Hazze za włosy ;p No i w ogóle za charaktery.

2. Jakie jest Twoje największe marzenie.
One Direction. Porwać. Zgwałcić. Poślubić. Czy coś takiego… ;p

3. Jeśli miałabyś taką możliwość z jaką gwiazdą chciałabyś zagrać w filmie?
Jennifer Aniston jest moją ulubioną ;D

4. Którą piosenkę 1D lubisz najbardziej?
Littre Things x

5. Jak zaczęła się twoja przygoda z 1D?
Moja koleżanka jest Directionerką, cały czas śpiewała ich piosenki i wgl. Inne z naszej ‘paczki’ mówiły że to geje, a ja że ma prawo słuchać czego chce. Zdumiewające ;D Aż w końcu kiedy ciągle puszczała ich piosenki zakochałam się w tych głosach i charakterach.

6. Czy masz jakieś gadżety z 1D?
Do głowy przychodzi mi tylko zeszyt. Kupiłam go trochę nierozsądnie bo kosztował 50 zł. Teraz zapisuje w nim życzenia urodzinowe do chłopców i takie tam c;

7. Jaki masz kolor oczu?
Brzydkie. Brązowe.

8. Ulubione warzywo i owoc?
Warzywo to chyba pomidor. A owoc to maliny *-*.

9. Ulubiony chłopak z zespołu?
Nie żeby coś, ale… LOUIS!

10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Nie mam pojęcia. Coś w stylu ‘tester psiego jedzenia’.

Pytania od Crazzy Directioners:

1.Jak długo jesteś Directionerką?
W kwietniu mam rocznice.

2.Masz Twittera?
@Mrrs_Cherry

3. Co inspiruje cię do pisania?
Życie.

4. Twój ulubieniec z 1D?
Lou.

5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać.

6. Masz hobby? Jakie?
Pisanie xd i gra na gitarze.
7. Ulubiona piosenka?
Little Things.

8. Dlaczego piszesz własnego bloga?
W pewien sposób zbliża mnie to do chłopców.

9. Masz jakieś marzenia?
Spotkać 1D.

10. Frugo czy Tymbark?
Tymbark.

11. Ulubiony kolor?
Nie posiadam.

EDIT 5:


Pytania od Julia K.:

  1. Twój idol?
One Direction xx

  1. Ulubiony film?
Marley i ja.

  1. Co chciałabyś przeżyć jeszcze raz?
Hmm. Może wypad do Heide Parku? C;

  1. Jesteś tolerancyjna?
Nawet bardzo.

  1. Co byś zmieniła w Polsce?
Żeby miała więcej kasy żeby robiła więcej koncertów ;p

  1. Kim chcesz być w przyszłości?
Szczęśliwym człowiekiem.

  1. Sentencja życiowa?
Wiek to tylko liczba.

  1. Twoje najgłupsze marzenie?
Żebym mogła mieć bilet na każdy koncert jaki chcę? xd

  1. Czego nienawidzisz?
Jebanych hipsterów którzy myślą że są fajni i mogą każdego zeszmacić.

  1. Co byś w sobie zmieniła?
Z wyglądu bym się wychudziła, a z charakteru to więcej silnej woli i wiary że się uda.


Pytania od Only Dreams…

  1. Kogo, oprócz One Direction lubisz?
Ed Sheeran, Little mix…

  1. W jakim mieszkasz województwie?
Zachodniopomorskie.

  1. Komedia czy horror?
Zdecydowanie komedia.

  1. Jaki jest twój rocznik?
99’ c;

  1. Ulubiona pora roku?
Chyba lato. Albo wiosna. Nie wiem ;p

  1. Czekolada Milka czy Wedel?
Byle było jej jak najwięcej xd

  1. Miasto czy wieś?
Oczywiście miasto.

  1. Ulubiony/e owoc/e?
Maliny *o*

  1. Ideał chłopaka?
Nie mam. Przede wszystkim musi mieć fajny charakter. Wygląd jest na drugim planie.

  1. Ulubiony bromance 1D?
Larry ;)

  1. Co byś wolała:
X wybrać się na romantyczny spacer po plaży z Louis’em?
Czy
X skoczyć ze spadochronem z Harry’m?

Sorry ale nie umiem wybrać… xp


EDIT 6

Pytania od Maggie i Caraii:

1. Ile masz lat?14 c;


2. Jak masz na imie?

Julia


3.Który z 1D to twój ulubieniec?

LouLou chociaż nie wiem... No kurna wszystkich kocham xd


4.Jak długo jesteś Directioner?

Od kwietnia 2012 c;


5. Do jakich fandomów należysz?

Tylko Directioner, ale lubię też bardzo Eda, Demi i Little Mix ;)


6. Wolisz oglądać filmy czy czytać książki?

Książki!


7. Co cię zmotywowało do pisania bloga?

Koleżanka zaczęła pisać, a ja zawsze pisałam coś dla siebie odkąd tylko się nauczyłam literek xd Więc zaczęłam to publikować, a potem już poszło jak burza ;)


8. Twoje największe marzenie?

Poślubić naraz całe 1D?


9. Prowadzisz inne blogi?

Zaczynam właśnie nowy theblackcup.blogspot.com


10.Czy czasem masz dość blogowania?

Oh, są dni kiedy jestem zła bo nikt nie skomentował nowego rozdziału, ale kocham to co robię, więc ciągle tu jestem.


11. Masz jakieś hobby?

Wszystko i nic. Jak mam czas uczę się języków, czy grać na gitarze, czytam książki, robię biżuterię, ale głównie piszę c;

EDIT 7
Pytania od RiDy 

  1. Ile masz lat?
14. Looool stara jestem tak bardzo ;c Niedawno miałam 5…

  1. Hobby.
Pisanie. I różne takie. Muzyka np. Sądzę że należenie do fandomu też można podciągnąć pod Hobby ;)

  1. Motto życiowe.
Uhm nie wiem, naprawdę. W życiu bardzo ważna dla mnie jest wolność. Nie tylko przed innymi, lecz też przed samą sobą. Ludzie mają bariery w mózgu, ograniczają się… Np. wpadają w nałogi i sami siebie więżą w pewien sposób.

  1. Należysz do jakiś fandomów? Jak tak to jakich?
To trudne. Oficjalnie jestem Directioner, ale poza tym przepadam za Dems, Miley, Little Mix…

  1. Co sądzisz o The Wanted?
Lubię ich. Mają świetne piosenki, oceniam ich tylko po tym. Nie wiem kim tak naprawdę są z charakteru, bo się w to nawet nie wgłębiam, a te kłótnie z 1D mogą być ustawione. Żal mi Directioners, którzy sami sobie wmawiają, że oni są okropni bo tak musi myśleć fan One Direction…

  1. Ulubiony fanfiction.
Nie czytam za wiele polskich fanficów. Chyba wybiorę Darka ;)

  1. Co skusiło Cię do zaczęcia pisania bloga?
A jakoś tak, koleżanka pisała to ja też zaczęłam. Ona skończyła po miesiącu, a ja siedzę w tym ponad półtora roku ;)

  1. Masz rodzeństwo?
Siostrę która już ze mną nie mieszka (19l.) i brata który jest stanowczo nadpobudliwy (2l.)

  1. Lanielle vs. Lophie
To złożona sprawa. Kocham Liama i chcę dla niego jak najlepiej. Może Danielle go skrzywdziła i to właśnie Sophia daje mu prawdziwe szczęście? Nie powinniśmy tego oceniać, bo nie znamy prawdy. Sophie nie jest związkiem o którym huczy na lewo i prawo, bo rzadko widzę ich zdjęcia, ale to wcale nie znaczy, że się nie kochają.

  1. Cieszysz się z pozycji którą zajęłaś/łeś na blogu? (ilość wyświetleń itd.)
Cieszę się. Nie jest to coś wielkiego, ale wystarczy mi ta kochana garstka ;)

  1. Kochasz mnie? xD

Kooooocham, jasne, że tak ;) xxxxxx

To są blogi osób które ja nominowałam ;)
1. http://youaremywonderwallxx.blogspot.com
2. http://one-love-1d.blogspot.com
3. http://withyou-1d.blogspot.com
4. http://1d-never-give-up.blogspot.com/
5. http://eternityinanhourr.blogspot.com/
6. http://the-same-old-games.blogspot.com/
7. http://lost-dreams-1d.blogspot.com/
8. http://1dsidebyside.blogspot.com
9.  http://pod-powierzchnia.blogspot.com
10. http://best-holiday-ever-1d.blogspot.com
11. http://niewolnicy-uczuc.blogspot.com

Pytania ode mnie:
1. Skąd bierzesz inspiracje do pisania bloga?

2. Naaajwiększe marzenie? (oprócz marzeń z 1D, żeby było ciekawie ;p)

3. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?

4. Jeśli byłabyś znakiem drogowym o czym byś informowała?

5. Bardziej spodziewałabyś się, że ktoś w markecie rzuci w ciebie awokado, czy że po drodze do szkoły zgubisz skarpetkę?

6. Czego nadużywasz? (np. pisania emotikonek, jedzenia słodyczy itp.)

7. Co byś zmieniła, aby świat był lepszy?

8. Jak zachowujesz się widząc żebraka na ulicy?

9. Masz do wyboru miliard lub szczęśliwą miłość, ale tylko przez 2-4 lata. Co wybierasz?

10. Jaki był najgorszy moment w twoim życiu?

11. Jeśli do wieku Harolda dodaćby 78 i zamienić kolejność cyfr w otrzymanej sumie, co by wyszło?

Proszę pytania traktować poważnie! ;) (sorry za 11, musiałam haha) i jakbyście mogły to poinformujcie mnie kiedy już na nie odpowiecie ;3

PS Rozdział będzie z soboty na niedziele, jelonki ;3 xx

3 komentarze:

  1. Ach, dzięki za nominację! To miłe ^,^
    Ciekawe pytania, gratuluję oryginalności! :D Pytanie nr 5 mnie powaliło ;)
    Pozdrawiam serdecznie i massive thanks po raz drugi! :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Nominowałam cię do L.A na moim blogu ;3
    http://fly-butterfly-please.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostalas nominowana do Liebster awards. wiecej informacji na : http://liyling-mistral.blogspot.be/2012/11/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń