poniedziałek, 16 lipca 2012

Bohaterowie + Prolog



Alice Collins, zwana przez niektórych Leną. Ma 17 lat, gra na fortepianie i studiuje dziennikarstwo. Jest z Manchesteru, ale razem ze swoim chłopakiem, Mattem, mieszka w Londynie. Na zewnątrz jest spokojna i grzeczna, ale jej drugie oblicze jest zupełnie inne! No i przede wszystkim jest wielką fanką One Direction!


Christina (Chris) Cruise jest rówieśniczką i najlepszą przyjaciółką Leny i tak jak ona, lubi imprezować. Wciąż szuka miłości swojego życia.  Mieszka z rodzicami w Londynie. Świetnie gotuje i w przyszłości chciałaby zostać kucharką. Również wielka fanka chłopców!


Tych kociaków chyba nie muszę przedstawiać, ale to zrobię ;). (Od lewej) MrauLouis, MrauLiam, MrauZayn, MrauHarry & MrauNiall 


Alex Collins - Brat Alice, starszy o 4 lata. Mieszka w Manchesterze. Bardzo troszczy się o swoją młodszą siostrę i trochę zastępuje jej ojca. Na 1D ma jedno słowo-geje. Bardziej chce dokuczyć Lenie niż tak sądzi i mu się to udaje, wywołując niejedną kłótnię. Przyjaźni się z jej chłopakiem. Zarabia naprawiając samochody itp., ale jego prawdziwą pasją i talentem jest malarstwo.


Danielle Peazer - Dziewczyna Liama, tancerka. Kiedy pozna Alice i Chris od razu przypadną sobie do gustu i zaprzyjaźnią się.


Matthew Stewart - 19-latek, chłopak Alice. Pochodzi z Bradford i chodził do szkoły z Malikiem. Przyjaźni się z Alexem. Gra na gitarze i głównie z tego się utrzymuje, bo świetnie mu to wychodzi.


Diana Dark - Dziewczyna Louisa. Zaczyna denerwować już wszystkich swoim zachowaniem. Jednak zwykle wszystko uchodzi jej na sucho na słodkie oczka.



    Usiadłam koło fortepianu i po prostu zaczęłam grać. Po chwili dałam całkiem porwać się muzyce. Nagle poczułam jak ktoś kładzie rękę na moim ramieniu.
-Zaśpiewaj coś-szepcze mi do ucha nieznajomy.
-Ale ja przecież nie umiem!
-Każdy umie!
Wzięłam wdech, żeby udowodnić temu komuś, że jednak nie każdy.
"Your insecure. Don't know what for. You're turning heads when you walk throught the do-o-or. Don't need make-up. To cover up, being the way that you are is eno-o-ough..."
Mój niezawodny budzik znów zadzwonił. Liam, czemu zawsze musisz mnie budzić z ciekawych snów?! Spojrzałam na wyświetlacz telefonu. 1 kwietnia, sobota, 7.30. Co? Wstałam w sobotę o 7.30? Może miałam coś załatwić, tylko co... Spojrzałam na Matta leżącego obok mnie. Pocałowałam go lekko i nawet się nie obudził.
    Nie wymyśliłam jeszcze prima aprilisowego żartu dla mojego chłopaka. Po chwili wpadłam na pewien pomysł. Poszłam do apteki po test ciążowy. Narysowałam na nim mazakiem 2 kreski. Teraz pozostało mi tylko czekać, aż wstanie.
    Z braku laku weszłam na internet. Harry idzie dzisiaj do fryzjera. OMG oby tylko nie ściął swoich cudnych loczków! Li był wczoraj z Dan na zakupach. Niall zmienił ikonę na twitterze. Natomiast Zayn i Lou byli w klubie i tak się spili, że zostali wyrzuceni. Obecnie są w UK, ale niedługo jadą na trasę po USA. Może spotkam któregoś? Co prawda byłam na ich koncercie 2 razy, ale za wiele z nimi nie pogadałam... Czemu musiałam akurat ich pokochać? Tak jak miliony innych dziewczyn? Co prawda mam Matta i nie zerwałabym z nim. Może niedługo też zostanie wielką gwiazdą i dziewczyny będą tak kochać jego...
    Nagle usłyszałam, że już wstał i idzie pod prysznic. Przygotowałam się na mój żart.
-Hej, kochanie. Jak się spało.-spojrzał na moją minę i dodał-Co jest?
-No, bo... Chyba jestem w ciąży.
Na te słowa przytulił mnie mocno, ale nic nie mówił.
-I co teraz będzie?
-Będzie dobrze, nie martw się!-chyba nieźle się wystraszył.
-Kochasz mnie?-przytaknął głową-No to chyba nie będziesz bardzo zły jak ci uświadomie, że dziś prima aprilis?
-Lena! Ja pier...
-Nie klnij!
-...dziele. Za kare robisz dzisiaj lasanie!
-Ok, niech ci będzie.
-TY robisz lasanie, nie Chris!
-Jasne.
Pocałowałam go, a on wyszedł coś załatwić.
-Jak wróce ma być gotowe, bo jak nie to...
-To co?
-Oj, nie chcesz wiedzieć!
    Pare godzin później danie było już gotowe. Oczywiście z pomocą telefoniczną Christiny. Kiedy miałam je wyciągnąć w radiu leciało akurat WMYB. Zaczęłam śpiewać i tańczyć do rytmu. Pierwszy refren się skończył i wtedy usłyszałam...
-So c-come on! You got it wrong. To prove I'm right I put it in a so-o-ong. I don't know why, You're being shy. And turn away when I look into your e-e-eyes...
Odwróciłam się i upuściłam naczynie z lasanią na podłogę. 2 metry ode mnie, koło Matta stał Zayn Malik! Tak Zayn Malik z One Direction! I zaśpiewał mi zwrotkę ich piosenki! Zaczęłam piszczeć i się na niego rzuciłam.
-Jesteś prawdziwy? Czy to żart z okazji 1 kwietnia?
Zayn zaczął się śmiać, a mój chłopak udawał obrażonego.
-Moja lasania! Musiałeś mieć takie wejście?
-Wybacz-jak to brzmi w jego ustach!
-O co tu chodzi?-zapytałam w końcu.
-Zrywam z tobą i na pocieszenie przyprowadziłem ci 1/5.
-Ok, ale to ty się wyprowadzasz.
-Pomyśl sobie o domu Malika!
-Dobra, ja się wyprowadzam!-zaśmialiśmy się-Żarty żartami, ale co do jasnej cholery ta 1/5 robi w moim domu?!
-Śpiewam ci!
Nie wierze w to co się teraz dzieje. Matt przyprowadza sobie ot tak Zayna do domu. On mi śpiewa, gadamy sobie, żartujemy... Co tu jest grane? Popłakałam się niespodziewanie.
-Nie płacz! Proszę!-na te słowa to już myślałam, że zemdleje.
-Wiesz, co, może chodź na balkon, a ona się trochę uspokoi.-zaproponował Mati-Ok, kochanie?
-Ale Zayn ma nie palić!
-A ja to mogę?-zapytał z oburzeniem Matt.
-Ty nie palisz debilu!
Oni wyszli na balkon, a ja próbowałam ogarnąć myśli. Dalej nie wiem jaki jest prawdziwy powód jego wizyty. Nie wiedziałam co ze sobą zrobić, więc wzięłam butelkę wódki, żeby sobie nalać. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Otworzyłam, Niall Horan.
-Cze...-próbował powiedzieć Nialler.
-Przepraszam, że przerywam, ale mógłbyś mnie uszczypnąć?
Spełnił moją prośbę, ale bardzo lekko. Dałam sobie spokój z kieliszkiem i wypiłam z gwinta.
-Przepraszam, bo ja...-znów próbował Niall.
-Szukasz Zayna? Czy może do mnie w odwiedziny, hm? A kiedy będzie reszta?
Tym razem dzwonek przeszkodził Horanowi. Otworzyłam, Harry Styles. Nie zdziwiło mi to.
-Nie ściołeś loków!-wydarłam się na całą klatkę schodową.
-Tylko końcówki podcięłem. Nigdy ich nie zetnę! Jest może...
-Jest już Zayn i Niall. Rozgość się. Przepraszam, że przyjmuję cię trochę wstawiona... Siadaj.-powiedziałam jakby właśnie weszła moja koleżanka...
-O, Harry. Zayn też po ciebie dzwonił?-pytał blondynek.
-A więc to DJMalik zwala mi na głowę całe One Direction!-zaczęłam się żalić.
-Nie poczęstujesz gości?-spojrzał na butelkę wódki.
-Macie całą. Dowodu to ja jeszcze nie mam.-podałam im flaszke.
-O, to muszę skonfiskować.-ucieszył się Harold.
Tym razem usłyszałam puknie do drzwi. Otworzyłam, Liam Payne.
-Po pierwsze obudziłeś mnie dzisiaj rano, cwaniaczku, a po drugie, mam pytanie. Gdzie Lou?-zapytałam na wstępie.
-Już biegne!-Usłyszałam zasapany głos.
-Loui! Jak ja cię dawno nie widziałam! Ciebie również, Li! Wchodźcie!
-No ostatnio na koncercie!-przypomniał Louis.
-Tak, to było w Manchesterze!-dodał Liam.
Skąd oni to wiedzieli... Zgadli? Hm...
a)To sen
b)Upiłam się i mam zwidy
c)Naćpałam się i mam zwidy
d)To nie prawdziwi One Direction tylko Matt mnie wkręca
e)gdzieś jest ukryta kamera
-Alice, zabierz tą wódkę Harremu...-Niall wyrwał mnie z zamyśleń.
Skąd on zna moje imię? W tym momencie do pokoju wszedł Zayn i Mati.
-O, już nie płaczesz!-ucieszył się Zayn.
-No nie. Wiecie co, mam tu gdzieś szisze...
-Piłaś?-wkurzył się mój chłopak.-A podobno w ciąży jesteś.
-Piła, ale spokojnie, zarekwirowałem-uspokoił go Hazz.-Co, w ciąży?
-Tak, Haroldzie, będziesz ojcem...
Zeszłam do piwnicy szukać mojej sziszy. Normalnie nie wzięłabym butelki wódki i nie piła z gwinta. Normalnie nie paliłabym sziszy, ale to nie rzeczywistość, więc mogę wszystko. Rozważałam też skok z dachu....
    Kiedy wróciłam cała 6 siedziała na sofie i rozmawiała. Ja postawiłam szisze na kuchennym stole.
-Wiecie może, co jest najmocniejsze?-zapytałam od niechcenia.
-Lena, do cholery! Gdybym wiedział, że zacznie ci tak odwalać, to nie zapraszałbym ich tu.-mój wybranek był już naprawdę zdenerwowany.
-Kochanie, oboje dobrze wiemy, że to nie dzieje się naprawdę. To mój sen, jak przypuszczam i daj mi się zabawić!
Zayn podszedł do mnie i napisał mi na ręce: "To nie sen, kochanie!". Pod tym każdy się podpisał.
-Dobra, to wpadniemy jutro, jak Al już uwierzy, że to nie sen i kiedy nie będzie już 1 kwietnia... Do zobaczenia!-Pożegnali się i wyszli.
-Ale faza!-krzyknęłam.
___________________________________________________________

Prolog trochę długi i może trochę ciężko ogarnąć, ale mam nadzieje, że się podoba. 1 rozdział dodam dopiero za jakiś tydzień (może uda się wcześniej), ale potem będę dodawać co 2-3 dni ;). 
PS Jak myślicie, co chłopcy robili u niej w domu? ;pp

72 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie . ;3
    Dawaj 1 rozdział , przy okazji zapraszam do mnie ;
    http://one-dream-one-chance-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah, trochę zabawny. :D
    Ej mam prośbę, dodaj taki gadżet jak ''obserwatorzy''. Więcej osób, będzie tak to czytać tego bloga :)

    Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O boooże! <3
    Jakie świetne!
    Jak ja to kocham ! Ciekawość mnie zżera! Fajnie że mnie w komie zaprosilas :D
    Wpadaj do mnie bo za 10 min u mnie nowy :D
    Pożegnam się tylko cytatem z twojego prologu, który mnie rozwalił.
    ,,Ale faza!''

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaa! Link xd
    http://imagin-onedirection-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zajebisty prolog i bohaterowie również;* oby tak dalej i następny prosze;-D

    JA ZAPRASZAĆ DO MNIE NA NOWY ROZDZIAŁ;
    http://darcyopowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni bohaterowie *_*
    Prolog wymiata , fajny żart na prima aprilis d_b
    Czekam na rozdział :)
    Informuj mnie o następnych ;)
    http://nextlevelxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy u mnie! xxx
    http://imagin-onedirection-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialni bohaterowie, cudowny prolog!
    Czekam na nexta! :)

    Tymczasem zapraszam do mnie na nowy rozdział! :)
    http://secretlifevictorie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahhaha dziewczyno ! To jest po prostu zajebiste !
    (napisałaś mi komka z linkiem, więc weszłam i nie żałuję ! A tak poza tym, to dodalam kolejny rozdzial, a nawet dwa,...)




    ZAJEBISTE ! DAWAJ NN ! ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, ej, ej.. też sobie takk życzę! Całe 1D zwala mi się do domu! O takk zgadzam się na to! ;D
    Piszesz fantastycznie, oby takk dalej :) Czekam na następne notki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog ;)
    Pośmiałam się trochę a to ja lubię :P
    Czekam na następny ;))
    Pozdrawiam,
    M.


    Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Osz kurna... ty to masz talent dziewczyno ;p
    Czekam NN ;3
    Szkoda że tak późno ;C
    Milka .**

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ;p dzięki za zaproszenie :**
    czekam na nowy i zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny rozdział!!!!!!!!!1 Jeszcze tak wspaniałego prologu nie czytałam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Omm omm omm ♥ Cudowny proloog!
    Czekam z niecierpliwością na rozdzialik ;D Jeszcze żaden mnie tak nie zaciekawił :) Dodawaj szybko! I zapraszam do obserwowania mljego bloga ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahah! jest 23:11, moi rodzice już śpią bo rano do pracy a ja co? tak się śmieję na cały dom, że ich pobudziłam i dostałam ochrzan hahahah zajebisty pomysł! jeśli reszta bloga będzie taka sama to, laska, stajesz się moim guru! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. zajebisty prolog nie ma co!!! tylko zastanawiam się po co oni właściwie przyszli ? Oo

    zapraszam do mnie :)
    thetruthisall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawie się zapowiada :3
    Nie mogę się doczekać co będzie dalej. ;)
    Już mi się to wszystko podoba więc dodaje się
    do obserwujących . : )
    Będę wpadać. ;3

    i zapraszam do siebie :
    1. in-thearmsofanangel.blogspot.com/
    oraz nowy
    2. i-shouldhavekissedyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prolog, i świetnie się zapowiada.
    zapraszam do mnie : http://without-you-baby.blogspot.com/2012/06/rozdzia-2_27.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu ale zajebisty!
    Czekam na nastepny!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zareagowałabym tak samo nie uwierzyla ze w moich drzwiach stioi cale 1d :)
    Czekam na nexta :) I wpadaj do mnie od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale to jest zajebiście zajebiste, jak to jest dopiero prolog to nie moge doczekać się pierwszego rozdziału! Masz ogromny talent do pisania :3
    Aha i jeszcze dzieki za miłe słowa na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow. !! ale smieszne ! ale jej zaczelo odwalac, gdybym byla na jej miejscu bylo by podobnie, albo gorzej.. xd a to: "Tak, Haroldzie, bedziesz ojcem" - najlepsze. hahaha. :D
    ps. jakim cudem masz tak duzo koment. w jeden dzien ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha no nieźle ;D Strasznie mi się podoba ;)
    PS. Mogłabyś mnie powiadomić jak będzie pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha no nieźle ;D Strasznie mi się podoba ;)
    PS. Mogłabyś mnie powiadomić jak będzie pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Czekam na next! Zapraszam do mnie : http://onedirection-littlelovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahahahahaha uśmiałam się czytając.
    Jezuuu ten prolog jest zajebiste
    wrobienie w ciążę hahaha
    Ciekawe prima aprilis ;p
    Czekam na następny

    http://www.bullshitbby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ahahahahah db <3 http://keep-calm-and-luv-1d.blogspot.com/ zapraszam na mój !! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest super ! :D
    Pisz szybko next ;)
    Czekam ! :)
    Wpadaj do mnie :D Wiesz gdzie xD
    Mwahh <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha, jesteś świetna.
    Uśmiałam się.
    Jeżeli cały blog będzie taki jak początek wróżę Ci świetlaną przyszłość.
    Nie mogę doczekać się kolejnego.
    Zapraszam do siebie.
    http://keep-calm-and-go-to-england.blogspot.com/
    http://perfect-crazy-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. To sie nazywa zajebisty blog! :)

    ;D EXTRA postacie ! ;)

    POZdrawIAM Kika z ssweart.blogspot.com

    :))
    + obserwator [ja] więcej, bo szkoda by nie było czytać takiego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapowiada się ciekawy blog ;P zapraszamy do nas ; )

    http://dreamsfulfilled3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurde świetny! <3 dawaj kolejny ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Boże ! Kocham to <3 Jestem Ci b. wdzięczna , że dałaś mi linka <3


    To jest ZAJEBISTE <3 Powiadom mnie o I rozdziale<3

    Zapraszam do mnie :
    http://opz-iiera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ! a to dobiero prolog ! xD
    czekam na pierwszy odcinek ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. O mój boże! Umierałam ze śmiechu! Haha!
    Ty to umiesz ludzi rozbawić co nie?
    Prolog niesamowity, wspaniały, najlepszy na świecie po prostu.
    No i jasne że jestem ciekawa co oni u niej robili ale Alice naprawdę minie rozwaliła tymi gadkami;pp
    A i dzięki za komentarz po moim rozdziałem<3

    Zapraszam wszystkich na: http://mysecretsaresecret.blogspot.co.uk/
    http://isthereonlyonedirection.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. Heyy na moim blogu jest nowy odcinek :) Drugi :) Zapraszam na http://opowiadanieonedirection-cherry.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super rozdział, więcej Nialla, uwielbiam go!
    Sama o nim piszę : www.ho-run.blogspot.com < WPADNIJ, jeśli chcesz poczytać
    - ponad 30 rozdziałów
    - miejsce akcji : Londyn
    - główny bohater : Niall
    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie zapomnij:
    Super rozdział, więcej Nialla, uwielbiam go!
    Sama o nim piszę : www.ho-run.blogspot.com < WPADNIJ, jeśli chcesz poczytać
    - ponad 30 rozdziałów
    - miejsce akcji : Londyn
    - główny bohater : Niall
    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super ;D
    Zapraszam do mnie:
    http://i-think-i-wanna-marry-u.blogspot.com/
    http://timehealsallwoundss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. megaa.! :D czekam na 1 rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. U nas kolejny.
    siatkarskamilosc.blogspot.com
    (2 rozdział)

    OdpowiedzUsuń
  43. początek niesamowity.!
    dodaję do obserwowanych, bo jestem ciekawa z jakiego powodu Alice odwiedzili chłopcy z 1D :D
    z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział ;)

    zapraszam do mnie http://dream-of-another-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. zapowiada się ciekawie ;))

    http://kokardkajami-opowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo mega, megaa.. dawaj kolejny! :)
    nie mogę się doczekać.. :D
    informujesz?
    wpadnij do mnie :)
    http://onlyluckygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Oszz. ja pierdzielę. <3
    kocham. kocham. kocham. kocham. kocham. kocham. kocham. kocham. kocham. kocham. kocham. kocham. kocham !! ; **

    OdpowiedzUsuń
  47. Śmiałam się po prostu non stop. Bardzo mi się podobało, szkoda, że się tak szybko skończyło. Będę czekać z niecierpliwością na następny :D Kocham ♥

    W wolnej chwili zapraszam :) http://skip-the-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Też chce taki kawał na prima aprillis :D. Uśmiechałam się do ekranu. Poinformuj o rozdziale i dziękuje za zaroszenie ;).
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. hahahahahahah ;d jebłam xD wspaniale piszesz <3
    weź mnie informuj jak możesz :
    bo-chce-cie-spotkac.blogspot.com
    dont-lucky.blogspot.com
    Abbi ;**

    OdpowiedzUsuń
  50. Haha . Dobre , zapraszam do mnie http://zyjwlasnymsneminiebudzsie.blogspot.com/ + poinformuj mnie o nowym rozdziale .

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapraszam po ponad dwutygodniowej przerwie na nowy rozdział ;).
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialnie piszesz. Wspaniały prolog ,czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ;)

    [http://not-always-colorful.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  53. No, no... Na ilość komentarzy nie możesz narzekać... ; D
    Zajebiście się zapowiada...! Coś innego... Długi prolog/rozdziały - u mnie to wieeeeeelki plus! ; D
    Czekam na pierwszy rozdział!
    Iza xoxo

    OdpowiedzUsuń
  54. Serdecznie zapraszam do mnie na długo wyczekiwany pierwszy rozdział: http://bullshitbby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Pojęcia nie mam co 1D robili u niej w domu!!!!!!
    i chce się koniecznie dowiedzieć!!!!!
    Dziewczyno powaliłaś mnie tym na kolana!
    Jesteś moja idolką....Normalnie kocham cię!!!!
    Okeeeeeeej....może trochę przesadziłam z tym wyznaniem miłosnym, ale jak skończyłam czytać ten prolog to tak się jarałam że nie wiem. To jest najcudowniejsze opowiadanie, jakie w zyciu czytałam. I zauważ że stwierdzam to, mając przed sobą jedynie prolog....a co będzie później? Aż dreszcz mi przechodzi na samą myśl o tym, że będzie jeszcze bardziej genialnie i zajebiście!
    Dodawaj szybko pierwszy rozdział bo umrę!
    Nie widzisz ilu masz czytelników? Nie zmuszaj nas do czekania, bo skazujesz nas na tortury niewiedzy!!!!!
    http://together-forever-in-love-for-you.blogspot.com/
    http://my-love-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie no nie mam pojęcia co oni robili w jej domu... Jak tomożliwe, czekam na wyjaśnienia :) Gdzie jest przycisk " Kocham to " No mów! Czekam na next i zapraszam do siebie ;)

    http://beginning-of-the-endd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Prolog mnie normalnie rozwalił;d jest mega<3 juz nie mogę doczekać się następnego rozdziału;p

    http://urealizbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. " Tak, Haroldzie, będziesz ojcem.."
    Nie no, świetne :D Czekam na nn!!!!
    http://www.one-direction-and-ammie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. U nas nowy.
    siatkarskamilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Cześc u mnie już następny ,zapraszam ;)
    http://something-gotta-give-now.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. siemka ;d u mnie już nn, zapraszam ;3

    http://kokardkajami-opowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny prolog, czekam na rozdział :)

    Zapraszamy do nas :
    http://loveismagiccc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. U mnie nowy rozdział :)
    http://onlyluckygirl.blogspot.com


    +zapraszam na mojego nowego bloga też z opowiadaniem :)
    http://hi-my-name-is-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo humorystyczny:P
    Bd napewno często wpadać:D

    OdpowiedzUsuń
  65. super, super, super :) czekam na następne rozdziały!
    a poza tym, zapraszam do siebie - nowy rozdział !

    http://na-zawsze-do-konca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. hHAHA UWIELBIAM CIĘ!:)

    OdpowiedzUsuń